Dei politiske partia i Sogn og Fjordane er på ingen måte gode nok til å reklamere for seg sjølve framfor valet, meiner reklamemann Malvin Horne.
Horne har arbeidd i reklamebransjen i 30 år. Han har sett nærare på valkampmateriellet til dei ulike politiske partia i Sogn og Fjordane, og let seg på ingen måte imponere.
– Det er veldig mykje likt og det blir alt for mange ord. Folk er ikkje interesserte i å lese side opp og side ned, seier Horne til NRK.no.
Med bare litt over ei veke igjen til valet er det mange som akkurat nå brukar tid på å prøve å orientere seg i det politiske landskapet. I postkassa di har det gjerne kome brosjyrar frå dei politiske partia der dei gjer det dei kan for å prøve kapre nettopp di stemme.
Horne som er dagleg leiar i reklamebyrået A til Å, er ikkje imponert over arbeidet som er lagt ned i valkampmateriellet.
– Mange av partia bruker slagord som er så generelle at dei kunne gjelde for alle partia. Så på dette er det ingen som er flinke, seier Horne.
Eit eksempel han viser til er Samfunnsdemokrata med slagordet «Eit verdig liv for alle, med menneska i sentrum».
– Dette er eit slagord alle partia kunne brukt, seier Horne.
Han meiner partia har mykje å lære og trur mange ikkje har nok fokus på at dei gjennom valkampmateriellet må selje seg til kundane på same måte som til dømes ei matvareforretning sel seg til kundane i sine reklamar.
– Det blir mykje tekst og eit komplisert språk. Dei fortel heile tida kva dei vil, men ikkje om kva dei skal eller kva dei har fått til, seier Horne.
Han meiner partia i staden hadde tent på å vise til konkrete saker med å fortelje gode historier om nettopp kva deira partia har kjempa for og fått til tidlegare.
– Eg er ikkje veldig imponert over valkampmateriellet, nei, seier Horne.
Her kan du lese hans kommentarar til dei ulike partia sine valbrosjyrer i Sogn og Fjordane.