Meir enn 40.000 barn i grunnskulen har for dårlege norskkunnskapar til å følgje vanleg undervisning. Kunnskapsdepartementet vil vite kvifor.
I fjor fekk 40.017 grunnskuleelevar særskilt opplæring i norsk. Det er 6,5 prosent av alle grunnskuleelevar i Noreg. No ønskjer styresmaktene å sjå nærare på årsakene til at så mange treng hjelp med norsken, skriv Aftenposten.
Kunnskapsdepartementet ønskjer at alle elevar skal få kartlagt sine språkkunnskapar, slik at ein kan finne ut om elevane faktisk treng spesialundervisning, og deretter når dei kan nok til å følgje ordinær undervisning.
I ei evaluering frå 2006 om korleis norsk som andrespråk bli praktisert i grunnskulen kom det fram at 30 prosent av grunnskulane ikkje hadde standardiserte prosedyrar for å kartleggje språkkunnskapar. I rapporten går det også fram at halvparten av elevane som får spesialundervisning, blir verande i denne gjennom heile skulegangen. (©NPK)