Servicenivået i norske kommunar har blitt betre. Det viser ein ny test gjennomført av Forbrukarrådet.
Ein test av servicenivået i 76 norske kommunar viser at fleirtalet av kommunane gir god service på publikumskontakt. Testen er utført av Forbrukarrådet, som i september og oktober i år totalt har kontakta dei 76 utvalde kommunane 1.216 gonger, skriv Grannar.no.
Dei 51 største kommunane er testa, saman med om lag ti prosent av kommunane med mellom 2.000 og 20.000 innbyggjarar.
Kommunane er testa på 16 forskjellige punkt, og det er kommunane Bærum og Drammen som kjem best ut, med 89 og 88 poeng av 100 moglege. Blant storbyane er det Bergen som gjer det best. Trondheim får òg godkjent, medan Oslo og Stavanger får karakteren «ikkje godkjent». Dårlegast resultat får Oppdal kommune i Sør-Trøndelag, med 47 av 100 moglege poeng.
I kontakten med kommunane har Forbrukarrådet sine personar stått fram som vanlege innbyggjarar, og dei har sjekka kommunane sine nettsider, sendt e-post med konkrete spørsmål, ringt for å få svar på konkrete spørsmål, samt chatta med kommunane om konkrete spørsmål. Størst problem hadde dei med å finne informasjon då dei leitte etter barnehagane sine opningstider i romjula, oppdatert liste over fysioterapeutar med kommunal driftsavtale og kontaktinformasjon til helsestasjonane.
Då Forbrukarrådet testa kommunar for første gong i 2005, fekk bare ti prosent av kommunane godkjent. Sju år seinare har talet stige til 59 prosent, og Forbrukarrådet opplyser at aldri tidlegare har ein så stor del av kommunane fått karakteren godkjent i deira testar.