Berre 12 kommunar i Noreg gir god nok informasjon til gjeldsoffer, ifølgje ei fersk undersøking frå Forbrukarrådet.
Forbrukarrådet har spekka informasjon som blir gitt på dei kommunale nettsidene, svar som blir gitt på e-post og telefon og kor lang tid det vil ta før folk får økonomisk rådgiving. Resultatet er nedslåande.
Terje Killi i Forbrukarrådet fortviler. Han meiner det er uheldig at kommunane ikkje kan gi eit betre tilbod i ein situasjon med økonomisk krise.
– Dersom ikkje økonomien betrar seg på kort tid vil fleire hamne i ein vanskeleg situasjon, seier Killi til NRK.
Blant anna er heile elleve av kommunane i Møre og Romsdal i botnsjiktet, ifølgje undersøkinga.
Georg Rønning i organisasjonen Fattignorge er ikkje overraska over at kommunen sviktar.
– Dette er rett og slett tragisk lesing. Dette handlar om lagnader til menneske som satsar på å få den hjelpa apparatet er betalt for å gi. Mange ender opp med større gjeld enn når dei begynte fordi ting tar så lang tid, seier Rønning. (©NPK)
Her kan du sjå resultata for ditt fylke.