Lanseringa av «Store norske leksikon» på internett er utsett til 25. februar. Eigarane investerer 25 millionar i leksikonet.
Gratisversjonen av Aschehoug og Gyldendals «Store norske leksikon» på nett skulle etter planen vore lansert ved nyttår, men opninga er no utsett til 25. februar.
Direktør i De norske bokklubbene Kristenn Einarsson, som har ansvaret for det tekniske opplegget, seier til Aftenposten at det tek tid å få alt klart. Bokklubben investerer bortimot 25 millionar kroner dei første tre åra for å få leksikonet opp å stå.
Leksikonet er basert på artiklar frå fagfolk i kombinasjon med bidrag frå frivillige. Det gir leksikonet eit konkurransefortrinn i høve til det opne nettleksikonet Wikipedia, trur Einarsson. Men «Store norske leksikon» er avhengig av annonseinntekter for å overleve, og det kan bli krevjande.
– Utfordringa ligg i om vi greier å skape dei annonseinntektene som er venta i dette året. Det er klart at verda rundt oss er ein annan enn då vi bestemte dette tidleg i haust. Det blir det store spenningsmomentet i høve til lanseringa. Vi treng annonseinntekter for å halde fram, eller vi må skaffe oss inntekter på anna vis, seier Kristenn Einarsson. (NPK)