Trine Lerum Hjellhaug (35) meiner ein vil sjå meir nynorsk reklame framover.
Namn: Trine Lerum Hjellhaug
Alder: 35 år
Yrke: Adm. direktør i Lerum
Skal bruke sommaren til:
Å vere saman med familien min. På programmet står mellom anna eit besøk hjå Kaptein Sabeltann…
Kvifor vel Lerum å marknadsføre seg på nynorsk?
Lerum marknadsførar seg på nynorsk fordi det er det målføret vi snakkar, og det er naturleg for oss. Det har med identitet å gjere. Vi kjem frå saftbygda Sogndal, og det er vi stolte av. Dessutan er nynorsk eit flott språk å marknadsføre seg på. Det er eit språk med mangfald og gode uttrykk.
Får bedrifta nokre spesielle utfordringar med å marknadsføre seg / profilere seg på nynorsk?
Dei største utfordringane våre er at reklamebyråa våre ikkje har nynorsk som hovudspråk. Vi vert saumfarde av nynorsktilhengarar, og må heile tida lese nøye korrektur. Vi brukar mykje tid på dette. Likevel kan det fort snike seg inn ein feil eller to…
Kva må til for at fleire bedrifter skal bruke nynorsk, i staden for bokmål eller engelsk?
Det ser ut til at fleire bedrifter brukar nynorsk no, og vi meiner Lerum har bidrege til det. Vi har ufarleggjort nynorsken, og torer å bruke den fullt ut. For våre kundar betyr det mykje, vi står for den vi er, og det skapar tryggleik.
Kva trur du om framtida til nynorsken?
Eg trur nynorsken vil overleva. Vi vil sjå meir nynorsk i reklame framover, og eg trur den vil bli meir “in”. Vi må gjera nynorsk ungdommeleg og lett forståeleg, det er den på veg til å verta no. Eg har stor tru på nynorsken, flottare språk skal ein leita lenge etter!