Reklamebyrå må la vere å gi verksemder råd om at dei ikkje skal bruke nynorsk i marknadsføringa, meiner direktør i Språkrådet, Sylfest Lomheim.
Lomheim framhevar at nynorsk kan vere eit fortrinn i marknadsføringa.
– Nokre bedrifter har forstått at dei kan tene pengar på å skilje seg litt ut med språket. Det er positivt, seier han og nemner Lerum som eit godt døme på at det går an å satse på nynorsk profil og marknadsføring. Han viser også til at Lerum møtte skepsis i reklamebyrået sitt då dei ynskte å profilere produkta sine på nynorsk. Reklamebyrået meinte dette aldri kom til å gå, og at Dogndals-verksemda kunne risikere at kundane på Austlandet ikkje ville kjøpe produkta deira.
– Det viste seg jo å slå heilt feil. Reklamebyrå burde heller gi gode, kommersielle og økonomiske råd. Nynorskregionar må i alle fall profilere seg på nynorsk og ikkje gi ut brosjyrar på bokmål. Det skjer diverre det også, sukkar han.
Direktøren i Språkrådet meiner profilering på nynorsk kan vere ein god måte å skilje seg ut i marknaden på, og til å bygge opp ei sterk merkevare. Aller mest må verksemdene skjøne at nynorsk ikkje er eit tapsprosjekt økonomisk, men at dei derimot kan tene pengar på å marknadsføre seg på nynorsk, slår Lomheim fast.