Elleve bedrifter i Aust- og Vest-Agder får diplom frå Språkrådet for godt namnevit.
– Det er ei glede å gje ei ekstra merksemd til bedrifter som viser i praksis at norsk duger som marknadsføringsspråk og bruksspråk i næringslivet. «Bruk norsk når du kan, og engelsk når du må» er ein god regel. Desse elleve sørlandsbedriftene fortener ros for at dei har brukt norsk på ein god og kreativ måte, seier direktør i Språkrådet Sylfest Lomheim.
Dei elleve bedriftene som blir heidra for godt namnevit er: Bergsam, (byggfirma i Setesdal), Bånsull (barnetøy, med ullundertøy som spesialitet i Kristiansand), Første Steg Fotterapi (Søgne), Grav og Spreng (grave- og sprengingstenester i Tvedestrand), Hjulius (dekkbedrift i Kristiansand), Hos Naboen (restaurant i Kristiansand), Kjesken (gatekjøkken i Tangvall), Logomotivet, (logo, skilt i Sogndalen), Ordkraft (konsulentselskap innan kommunikasjon i Kristiansand), Skobutikken Hæla i Taket (Søgne og Lillesand)
Diplomet for godt namnevit blir delt ut kvart år til næringsdrivande i eit fylke eller ein landsdel. Diplomutdelinga er eit ledd i arbeidet for å motverka unødvendig bruk av engelsk. (NPK)