Med Adam og Eva – sengekledet som snakkar kjærleik lanserte designbyrået Funkle si nye merkevare nå i mai.
Det har verkeleg slått an, ler dagleg leiar Magnvor Lunåshaug. Men den råaste låtten var det ein mann i åttiåra som kom med, fortel ho.
Med erotiske folkeeventyr som utgangspunkt var det heilt naturleg for Funkle-gjengen å ty til nynorsk når produktet skulle lanserast.
Det var eit heilt medvite val å nytta nynorsk i denne kampanjen, understrekar Lunåshaugen. Nynorsk er mest tradisjonstru, og dei to forteljingane er mykje meir fengjande på nynorsk. Hadde me nytta bokmål, ville uttrykket blitt meir vulgært, ler ho.
Medan sengekledet er rikt illustrert, får kjøparane eventyret på baksida av innpakninga.
Funkle nyttar ikkje nynorsk til vanleg og henta inn hjelp frå eit lite tekstforfattarfirma i Oslo, som hjelpte dei med å skriva historia og tilpassa ho til forholda i dag.
Maskulin design
Designbyrået går gjerne nye vegar og har nytta både industri og folkekultur i produktutviklinga si, med historietekstar knytte til produkta.
Utgangspunktet for sengekledekampanjen er eventyra om korleis Adam og Eva oppdagar kjærleiken, og korleis dei same hovudpersonane oppdagar det underjordiske.
Sengekleda har ei dydig overside og ei underside med fest og moro, fortel Lunåshaug. Vi veit at det ikkje alltid er like roleg på soverommet.
Med broderiteknikk inspirert av kraftmaster og småkryp på putene har designbyrået utvikla ein maskulin tekstilproduksjon, som dei merkar gjev resultat.
– Femti prosent av kjøparane våre er menn, understrekar Lunåshaugen. I utgangspunktet var målgruppene for byrået vaksne frå 20 til 25 år og frå 40 til 45 år, men erfaringa har synt endå ei målgruppe, nemleg damer mellom førti og seksti år, og eldre.
Merke for god design
Funkle er eit ungt firma som allereie har markert seg i designbransjen i Noreg. I vår fekk dei det prestisjetunge Merke for god design, som Norsk Designråd deler ut årleg. Prisen fekk dei for sine maskuline pledd i produktserien ”The Power Collection”.
Det norske designfirmaet nyttar norske historier som grunnlag for produktutvikling, og dei har fram til nå framstilt alle produkta sine i Noreg. Men for å produsera sengekleda måtte dei utanlands.
– Det var ingen som kunne produsera sengeklede i Noreg, difor valde me ein svensk produsent i Tyrkia til produksjon av det nyleg lanserte satengsengekledet, fortel Lunåshaug.