Lærarstudentar og norsklærarar som strevar med nynorsk får gjennom ei ny bok høve til å styrkje nynorskkompetansen sin.
– Boka er sett saman av ulike emne vi meiner er viktige for lærarar som underviser i nynorsk som både hovudmål og sidemål. Det finst så mange andre inngangar elevar treng å møte enn berre språkhistorie, Ivar Aasen og grammatikk, seier Kristin Kibsgaard Sjøhelle i ei pressemelding.
Saman med Gudrun Kløve Juuhl og Hjalmar Eiksund, står ho bak den nye boka Nynorskdidaktikk. Dei har alle forska på, og underviser i nynorskdidaktikk ved Institutt for språk og litteratur på Høgskulen i Volda.
I 2018 såg dei eit behov for ei oppdatert bok for lærarar og studentar om nynorskopplæring. Forfattarane håper at boka vekkjer meir interesse for nynorsk.
– Også blant dei som tykkjer nynorsk er framand eller vanskeleg. Dette er ei lærebok som skal vere meir tilgjengeleg og lettlesen, og ho vil passe inn i lærarutdanningane over heile Noreg, seier Kibsgaard Sjøhelle.
Høgskulen i Volda tilbyr eit nettbasert studium, Nynorsk i opplæringa del 2 , som gir lærarar og andre moglegheita til å styrkje nynorskkompetansen sin. Nynorskdidaktikk er no blitt pensum der, men også på fleire andre studium
– Vi har lyst til å vise at nynorsk opplæring er moderne, og at det er eit aktivt skriftspråk, seier Sjøhelle. (©NPK)